סקס רשומות? די צודק.דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

התוכן של המאמר

1 שש עשרה Tweet Records מין

מתחילים!

16 סקס שלם רשומות 16

רוב אורגזמות!

יש כזה גברת של שרה כרמן, היא חווה 200 אורגזמות ביום. היא רק 20 5 שנים, אבל הנה "מתנה" היא כבר יש לך. סביר להניח, זה מביא את הייסורים שלה, כי זה נמצא עירור בלתי משתנה.

מוקדם יותר היא היתה, כמו כל מחוספס שלה, אבל אחרי רגע זה בסדר ראיתי ותפס ריפוי עם תרופות נוגדות דיכאון, חייה השתנו בכלל. לפחות כמה שינוי סביבו מוביל לגברת בעוררות - אם קול של חשמלית חולפת, מוסיקה, הליכה זכרית, הכל מיד שוללת את שארתה.

רופאים, כמובן, לנסות למצוא ריפוי, אבל עדיין לא מוצלח. ו שרה חלומות על מנוחה. האיש הצעיר לא יכול היה לעמוד בתש ... Читать дальше »

Просмотров: 94 | Добавил: hayleebrite55 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

במאה ה -21, בטיחות היא מעל לכל, זה חל גם על חיי מין. הדרך הכי אמין להימנע STD היא להשתמש קונדומים, והנה הבעיות הראשונות. כיצד לקבל עמיד, נוח, רזה, גם במחיר נמוך? עצור פאניקה, ננתח את המועדפים של קונים קבועים עם Top-10 הבאים.

התוכן של המאמר

1 דירוג Kondomov

דירוג KONDOMII

גנצ'ו רזה אולטרה

300₽ / 4.7

בקונדום לא מרגישים? לספק את ההנאה שלך קונדומים דקים אולטרה גאנזו. מוצרים לטקס מבריטניה הם כל כך רזה כי הוא כמעט לא מרגיש במהלך יחסי מין. עובי הקונדום הוא 0.02 מילימטרים, עם גודל סטנדרטי של עד 18 ס"מ. גאנזו קונדומים דקים אולטרה תואמים רק עם חומרי סיכה מבוססי מים יש משטח חלק. יתרון נוסף של המותג - בחפיסה נשמר עד 12 kondes, וזה די חסכוני.

-

אל תגרום לאלרגיות; כמעט לא הרגיש; גודל מושלם;

Minuses

חומר סיכה קטן; במקרים נדירים להתברר להיות צר מדי.

... Читать дальше »

Просмотров: 109 | Добавил: hayleebrite55 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

לאחר תאריך עם החסות המתאימה ביותר, אתה חייב להיות בגובה ובוודאי להפוך את הנכון ואת הרושם הנכון, אם אתה באמת רוצה להבטיח את עצמך עם שותף אמין ועשיר במשך זמן רב. כל זה לא כל כך קשה לעשות, אם אתה יודע על כללים קטנים ופשוטים שיעזרו לך לא רק למשוך את תשומת הלב של בן לוויה שלך במשך כל הערב, אלא גם לספור עדיין לא בתאריך אחד בעתיד, כמו גם מתנות מפוארות. בנות רבות חלומות במהירות ובקלות למצוא את חסות הזכות או עבודה מתאימה, אבל כל זה הרבה יותר בטוח לעשות באתרים אמינים ומוכחים כגון Massazhka.COM, כאשר המודעות פורסמו עם ההצעות המעניינות ביותר ומשרותיים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

את המשימות העיקריות ואת הכללים של התנהגות מוכשר

המטרה העיקרית שלך היא לאחד את הרושם החיובי הראשון ואת המשך של היכרות רווחית, אשר אמור לפתח בכיוון שאתה צריך. כדי לע ... Читать дальше »

Просмотров: 78 | Добавил: hayleebrite55 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

כדור ליווי יש מבנה גדול מאוד ומורכב. בין הלקוח לבין הנערה (שחקן) עולה כמה אנשים שעושים את הפגישה הזאת. אלה הם הצופים המקום מודעות על בתי המשפט, ומנהלים, מציאת לקוחות בבסיסינו, וסוכנויות עובדים. כל האנשים האלה מקבלים אחוז מסוים מהעסקה, שאינם מועילים הן ללקוח (הוא משלם יותר), ולסלמה עצמה (הוא מקבל פחות). אבל התקדמות טכנית לא עומד דומם, ועכשיו לאיש יש את ההזדמנות למצוא iscortce כמו פשוט, איך לגרום מונית או פיצה סדר.

יישומים וערוצים ב - שליחים לקחת על עצמו את התפקיד של מנהלים וסוכנויות

עכשיו כל אדם מודרני יש טלפון חכם עם גישה לאינטרנט. אנשים משתמשים ביישומים שונים, לתקשר ברשתות חברתיות, לשבת על אתרי בידור. התקדמות טכנית הגעתי לתחום של ליווי, כי עכשיו יש יישומים מיוחדים (לפי סוג של אתרי היכרויות) וסגור חדרי צ'אט ותעלות ביחוסים (WatsApp, Viber, מברק), שם כל אדם יכול למצוא בחורה לחלוק חילוני אירוע או זמן נעים. הלקוח והמבצעים מוצאים זה את זה על ידי מודעות או הזמנות להציב, בהתכתבות אישית דון בפרטים של הפגישה ומסכים על הסכום. אין הוצאה נוספת ע ... Читать дальше »

Просмотров: 83 | Добавил: hayleebrite55 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)