02:41
ליווי ללא מתווכים: שירותי רשת משולבים לקוחות ומוצרים במקום אחד

כדור ליווי יש מבנה גדול מאוד ומורכב. בין הלקוח לבין הנערה (שחקן) עולה כמה אנשים שעושים את הפגישה הזאת. אלה הם הצופים המקום מודעות על בתי המשפט, ומנהלים, מציאת לקוחות בבסיסינו, וסוכנויות עובדים. כל האנשים האלה מקבלים אחוז מסוים מהעסקה, שאינם מועילים הן ללקוח (הוא משלם יותר), ולסלמה עצמה (הוא מקבל פחות). אבל התקדמות טכנית לא עומד דומם, ועכשיו לאיש יש את ההזדמנות למצוא iscortce כמו פשוט, איך לגרום מונית או פיצה סדר.

יישומים וערוצים ב - שליחים לקחת על עצמו את התפקיד של מנהלים וסוכנויות

עכשיו כל אדם מודרני יש טלפון חכם עם גישה לאינטרנט. אנשים משתמשים ביישומים שונים, לתקשר ברשתות חברתיות, לשבת על אתרי בידור. התקדמות טכנית הגעתי לתחום של ליווי, כי עכשיו יש יישומים מיוחדים (לפי סוג של אתרי היכרויות) וסגור חדרי צ'אט ותעלות ביחוסים (WatsApp, Viber, מברק), שם כל אדם יכול למצוא בחורה לחלוק חילוני אירוע או זמן נעים. הלקוח והמבצעים מוצאים זה את זה על ידי מודעות או הזמנות להציב, בהתכתבות אישית דון בפרטים של הפגישה ומסכים על הסכום. אין הוצאה נוספת על שירותי הסוכנות ומנהל הריבית.

שירותי רשת - ליווי "עתיד" טכנולוגי שעובד כבר עכשיו

יישומים וצ'אטים יש חסרונות שלהם, כפי שהם לא נוחים מאוד לשימוש. אין אפשרות לסנן את הבנות להעדפות אישיות, וגם יש הרבה זמן להוציא על התכתבות. ישנן אפשרויות מתקדמות יותר - שירותי רשת המשלבים ללקוחות וביציעים אנונימיים. אלה לא רק צ'אטים קטנים שאוספים כמה מאות אנשים ביחד. אנחנו מדברים על קבוצות מלאות בנספח מברק, שהם עד 200,000 משתתפים, וזה לרגע, כאוכלוסייה של עיר קטנה אחת. למה כל זה נקרא שירות רשת? אבל בגלל היוצרים עשו הרבה עבודה על שילוב לקוחות ואסלוונס במקום אחד. אלגוריתמים מיוחדים, בוטים ואנשים אמיתיים הם בזעם בחיפוש אחר בעלי עניין, שליחת הזמנות לקבוצות המשלימות על ידי מגוון רחב של תכונות שימושיות ונוח.

שירותים שירותים

בקבוצות כאלה, הבסיס יכול להתאים את המודעה שלה עם מחירון, ולקוחות לפרסם הודעות עם הזמנות ודרישות עבור המבצע. בנוסף, תמורת תשלום נוסף, גבר יכול לגשת לקטלוג המורחב עם תצלומים ושאלונים של בנות של דרגה גבוהה יותר. Escalogies בתורו יכול להיות חופשי יש מודעות משלהם גישה כללית או לשלם קצת כדי להיכנס "סגור" הספרייה.

ללקוחות העשירים ביותר יש הזדמנות לגשת לסעיף VIP, אשר מציג את הפרופילים של מודלים מפורסמים, שחקניות, זמרים, זוכים בתחרויות יופי. במקביל, גברים שכבר ניקו את החבילה VIP, שים לב שיש באמת בנות מפורסמות רבות אשר מבזבזים מעת לעת במגזינים ובטלוויזיה.

גם עבור תשלום זמין עבור חיפוש עבור שחקנים geolocation, אשר יבטיח את הגעתו של ESCRATE ללקוח פשוטו כמשמעו במשך 5 דקות. נערות ליווי בחיפה

עדיין יש ללקוחות יש את ההזדמנות לפרסם "חם" סדר. זה באופן אוטומטי נופל על המשאב בזמן אמת: "דחוף! צריך סופר- instamodel או אישיות מדיה. ארוחת ערב במסעדה יקרה עם גבר נעים, מוסקווה. שאלה של שאלה 5000 יורו ». Escalogies שמוכנים לקבל הזמנה, רק לשלוח יישום, ואת הלקוח כבר בוחר מי הוא רוצה לבלות זמן. גם פרסמה הזמנות לטיולים ולהשאיר את הגבול.

יתרונות העבודה ללא מתווכים

איך להתנהג ב... כמו חנויות ESK...

אם אתה עובד בעצמך, זה מאוד נוח להשתמש בקבוצות כאלה, שכן רוב העבודה כבר נעשה, זה יענה רק על יישומים. אתה לא צריך ליצור פרופילים על עשרות אתרי היכרויות, כדי להציע שירותים לכולם ברציפות, לבלות הרבה זמן על התכתבות בתקווה כי הג 'נטלמן צריך את השירותים שלך. ניתן לבחור הזמנות עבור המיקום שלך (לדוגמה, במרכז או ליד הבית), לקחת רק את העבודה המתאימה במלואה את תנאי העסקה. בסוכנות, למשל, ההזמנות לא עבדו. גם לא צריך לתת את האחוז למעסיק או למנהל, את כל האגרה וטיפים יישארו לך.

עוד פלוס של קבוצות כאלה - פרסום. אלה הם פלטפורמות ענק, שם לא רק בנות מציגים את המודעות שלהם, אבל אלה אשר איכשהו קשורים לתחום של ליווי. אלה הם סוכנויות, ומנהלים, ומאמנים שונים לגברים ולנשים מלמדים את אמנות הפיתוי, חנויות תחתונים וקוסמטיקה, קורסי הדרכה מתקדמים ואחרים. אולי בין טונות של מודעות יהיה נגע על ידי משהו שימושי בשבילך.

עבודה באמצעות שירותי רשת

הדבר הראשון שיש להזהיר כל ליסר, הוא חוסר של סינון לקוחות. כל אדם יכול להיכנס באופן חופשי לתוך קבוצה דומה הזמנות שם. אין תשלום מראש מסופק, כלומר זה לא עובדה שיש לו כסף בכלל. פתאום הבחור רק מעמיד פנים איש עסקים עשיר וראשי תעלה. הלקוח פירסינג יצטרך להיות עצמאי, כי זה תמיד יכול להיות לא מספיק, וזה כבר עניין של אבטחה אישית. לא הסוכנות ולא המנהל יגן עליך ותהיו אחראים להתנהגות הלקוח.

כדי להגן על עצמך, עדיף לשים את השאלון שלך במחיצות סגורות של קבוצות. הם תמיד שילמו, כלומר יהיה לך יותר ביטחון כי הלקוח יהיה קרוב לוודאי להיות מספיק ומס.

זה גם ראוי לציין כי הפונקציות ויכולות של קבוצות כאלה הם לא לגמרי בחינם. על מנת "להעלות" את ההודעה או להיכנס לסעיף סגור יצטרך לשלם, אם כי הרבה פחות מאשר המנהל, אבל עדיין זה הוצאות נוספות.

בנוסף, ההסלמה חייבת להביא את "היישוב" של קבוצות אלה. מאז הם מתמקדים בעיקר על הבירה וערים גדולות מאוד, ולא כל הגברים יודעים עליהם, כלומר המעגל של הלקוח יהיה מוגבל למדי. להרים שם של אוליגורת אמיתית או לקבל הזמנה של "BIB BUMP" לא סביר להצליח, כמו אלה אנשים שונים לחלוטין, הם לא מחפשים בנות עבור הפנאי באינטרנט.

כי בסופו של דבר?

זוהי אופציה נהדרת לימים טירון ואלה הנערות שרק לעבוד בשדה הפנאי. יכולות של קבוצות במברק מאוד להקל על החיפוש של הלקוח, אבל לא לשכוח בטיחות ואנונימיות.

למה זה "עתיד" טכנולוגי זה? העובדה היא כי היזמים הם כל הזמן עוסקים בשיפור שירותים כאלה, ומי יודע מה פונקציות שימושיות יופיעו שם בעתיד. אולי בקרוב תהיה האפשרות של תשלום עבור שירותים באינטרנט או תמורת תשלום יוכלו להאמין ללקוח. בכל מקרה, זה אישור מיותר כי אפילו בתחום הפנאי אתה יכול לעבוד ללא מתווכים.

Просмотров: 88 | Добавил: hayleebrite55 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar