טנטרה היא גישה הינדית עתיקה אך רוחנית ליצירת אהבה. זוהי מערכת ריפוי של האטה יוגה, ריכוז (מדיטציה), תפילה, העצמה עצמית והנאה מינית. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בחולון/

אם אתה עדיין לא מכיר את עיסוי טנטרה, זה כנראה בגלל שמעולם לא לימדו אותך על זה במדע או שהמנהיגים הדתיים שלך אסרו עליך ללמוד על זה. יש לו מוניטין של גרסה מינית מדי של משהו אחר (אקט מיני הנחשב בדרך כלל לטאבו), אבל האמת היא שיש הרבה יתרונות חיוביים לתרגול שיכולים לעזור לכל מי שמחפש לשפר את הרווחה הפיזית והנפשית שלו.

הניסיון שלי עם טנטרה קרה בגיל 32, בתקופה שבה חוויתי לחץ עצום מהשעון הביולוגי שלי שתקתק ללא הפסקה.

... Читать дальше »

Просмотров: 52 | Добавил: hayleebrite55 | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

המטפלת בעיסוי ספורט, Chelsea Bunning, המתמחה בעיסוי הוליסטי ובעיסוי רקמות עמוק, עוזרת לספורטאים לעבור מחזורים אולימפיים לספק את מיטב השיטות שלה בעיסוי טנטרה בסידני.

טנטרה תודעה מיישמת שילוב של טיפול ברקמות עמוקות תאילנדי, נורו ומערבי למטרות https://israel-lady.co.il/נערות-ליווי-בחיפה/

Tantra Massage, הממוקם לראשונה ב-CBD של צפון סידני, הוא סטודיו הבריאות הפוסט-מודרני הראשון של אוסטרליה שנוצר כדי לעזור לנשים ולגברים לנצל את מלוא הפוטנציאל שלהם.

סיכום עסקי: עיסוי טנטרה, שהוקם בשנת 1997, היה התפתחות טבעית עבור קרולין סקולס, בעלת ניסיון של שמונה עשרה שנים בעבודה עבור סוכנות יוקרתית ברמת חמישה כוכבים ורשת מלונות יוקרה, לאחרונה כמנהלת הדרכה ופיתוח תאגידיים. חמש עשרה שנות לימודיה ... Читать дальше »

Просмотров: 50 | Добавил: hayleebrite55 | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

אם עיסוי הוא לא מה שאתה מחפש, עיסוי טנטרה עשוי להיות יותר מהטעם שלך. ההבנה היא שסוג זה של עיסוי כשלעצמו יוביל לארוטיות מוגברת.

רישיון טיפולי עיסוי מוכר על ידי המדינה אינו הכרחי כדי להציע עיסויים טנטריים בקליפורניה מכיוון שהם רק מגדירים "מטפל בעיסוי" כמי שמתמחה בטיפול עצבי-שרירי ובעל העסק, הפיזיותרפיסט או המטפל הבריאותי המוסמך המשתמש או בקיא בשימוש בכל טיפול מוכר כהלכה על ידי ה-AAMA צריך רישיון להתאמן בקליפורניה.

עיסוי טנטרה בסן פרנסיסקו הופך לפופולרי למדי בקרב מכורים לעיסוי המחפשים פרץ של אדרנלין. העיסויים מוצעים בדרך כלל בסטים של שניים למשך שעה אחת. במבט ראשון, זה אולי נראה כמו כל עיסוי רגיל אחר, אבל כשאתה נשען לאחור ונהנה מהתחושות, אתה מבחין במשהו שונה מאוד. עיסויים אלה כוללים שמן או קרם שנשפך על גופך, אשר אנשים רבים מוצאים את זה חושני ומענג ולא מגעיל. לאחר העיסוי הטיפולי התחושה הזו מרגישה אפילו יותר מרגיעה ומרעננת את החושים

... Читать дальше »

Просмотров: 48 | Добавил: hayleebrite55 | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)