13:27
ריקוד מרגרה

ריקוד מרגרה הוא ריקוד עם מסורתי שמבוצע על ידי תושבי קראלה. הריקוד מבוצע בקבוצה של שניים או יותר שלרוב לבושים בלבוש המלאי המסורתי.

רקדני מרגרה יערכו תחילה ריקוד איטי, חינני ומסונכרן. לאחר מכן הם יבצעו צעדים מהירים, אנרגטיים ותוססים יותר כדי ליצור ניגוד לחלק הראשון של הביצועים שלהם.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של האומה הדרום אפריקאית מדגסקר. זהו חלק חשוב מהתרבות המלגזית ועובר מדור לדור.

הריקוד המסורתי של מרגרה בוצע על ידי קבוצת אנשים שהיו בדרך כלל קרובי משפחה או חברים. הרקדניות היו לבושות בדרך כלל בחצאיות צבעוניות, רחבות שרוולים וארוכות ומעוטרות בתכשיטים. הם רקדו לצלילי תופים וכלים אחרים כמו חלילים, צופרים או רעשנים.

חלק זה עוסק בריקוד מרגרה. זהו ריקוד מסורתי של תושבי האזור הצפון-מערבי בקמרון. את הריקוד מבצעים שני רקדנים והוא מלווה בתיפוף ושירה.

המוזיקה המושמעת לליווי הריקוד הזה נקראת "נקאנג". מדובר בכלי שמורכב מתוף גלילי העשוי מגזע עץ חלול עם עור בעל חיים מתוח מעל קצהו האחד, שניתן לפגוע בו בידיים או במקלות. הרקדן אוחז בכל יד מקל ומניע אותם בזמן לפי קצב השיר, שלרוב מלווה סוג זה של ריקוד.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של אזור מרגה בדרום אתיופיה. ריקוד מרגרה הוא ריקוד חגיגי שנערך כדי לחגוג את נצחונו של המלך.

ריקוד מרגרה מבוצע על ידי גברים ונשים. יש לו מספר שלבים ותנועות שונות המבוצעות על ידי גברים ונשים כאחד. רקדני מרגרה לובשים גלימות צבעוניות, כאשר המבצעים לובשים גלימות שחורות עם פסים לבנים על הידיים והרגליים.

ריקוד מרגרה הוא צורת ריקוד עתיקה של בנגלדש. זוהי צורת ריקוד עם והיא פופולרית בארץ. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Acre.php

ריקוד מרגרה מתחיל כשהאמנים עומדים במעגל, מוחאים כפיים ושרים. לשיר יש לעתים קרובות סיפור לספר על החיים של אנשים בכפרי בנגלדש. לאחר מכן, האמנים מתחילים להסתובב בצעדים מעגליים, לפעמים עושים תנועות ידיים או תנועות עם הרגליים, כמו גם מרימים את הידיים לפעמים.

Просмотров: 46 | Добавил: hayleebrite55 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar