המילה "סטריפטיז" מגיעה מהמילים הצרפתיות "להפשיט" ו"להקניט". חשפנות הוא סוג של הופעה שבה אישה מסירה בהדרגה את בגדיה לצלילי מוזיקה.

חשפנות הוא סוג של הופעה שבה אישה מסירה בהדרגה את בגדיה לצלילי מוזיקה. המילה "סטריפטיז" מגיעה מהמילים הצרפתיות "להפשיט" ו"להקניט".

המונח תועד לראשונה באנגלית בשנת 1907, כאשר עיתון אחד כתב: "החידוש האחרון בתיאטרון פאלאס הוא ה'סטריפטאז'".

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד ארוטי הכולל הסרת הבגדים למוזיקה. זה נקרא במקור "ריקוד שבעת הרעלות" והפך פופולרי באמריקה במהלך שנות העשרים.

הרקדנית בדרך כלל מתחילה עם בגדיה, מסירה לאט כל חלק עד שהיא עירומה. לאחר מכן היא ממשיכה לרקוד בעירום, לפעמים מתכסה במזכרות מהופעות קודמות, כמ ... Читать дальше »

Просмотров: 63 | Добавил: hayleebrite55 | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון.

ריקודי בטן למתחילים היא דרך מצוינת להתחיל עם ריקודי בטן. בשונה מצורות ריקוד אחרות, ריקודי בטן עוסקים בהזזת הירכיים והבטן בהתאם למוזיקה. אפשר לעשות את זה עם או בלי בגדים, וזה קשור לתחושה סקסית ובטוחה.

בחלק זה נלמד כיצד לבצע כמה מהלכים בסיסיים שתוכל להשתמש בהם באימון הריקוד שלך בבית או כשאתה בחוץ במועדון לילה.

ריקודי בטן למתחילים הם דרך מצוינת להתאמן ולהנות. זוהי גם דרך מצוינת להיכנס לכושר, שכן היא מחטת את פלג הגוף העליון ומחזקת את שרירי הליבה.

ריקודי בטן למתחילים היא אומנות שמקורה בצפון אפריקה ובמזרח התיכון. המילה "בטן" מתייחסת לשרירי הבטן, המשמשים במהלך ריקודי בטן.

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון. הוא ... Читать дальше »

Просмотров: 65 | Добавил: hayleebrite55 | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)