18:17
מה לעשות כדי לקיים יחסי מין במשך זמן רב?

שמירת החיים הסקסיים משלך ללא שינוי טונוס - אחד הצרכים הבסיסיים ביותר של גברים. זה לא מציאותי להציג אדם כזה שלא היה רוצה מאה אחוז לספק את בן לוויה שלך. אבל איך להיות אם לפחות קצת מגע מיני מסתיים, לא הזמן להתחיל? מהי התנאים המוקדמים שפיכה למרוד? וכמה זמן אתה יכול לקיים יחסי מין?

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים 2 טיפים

על פי הסטטיסטיקה, כ -75% מהחבר'ה בהצטיינות בשתי דקות לאחר תחילת החיכוך. כן, זה לא ההליך הנעים ביותר, אבל זה יעזור לך להביא את שריר הערווה לתוך טון בשבילך. בעקבות, כאשר אתה יכול לשמור את התהליך תחת שליטה, זן את השריר לאורך כל היום.לדבר עם השותף.

גורם ל

הפונקציה הראשונית של גבר היא הגנה והמשך לסוג שלך. ולפחות מה עיכוב הקריטריונים של חיים פרימיטיווי יכול להיות עצוב מאוד, ממש לפני ההכחדה של הסוג.

לכן נציגי הרצפה הגברית בהתחלה, הטבע עצמו הונחה את ההתקנה של הסוף ככל האפשר. אחרי הכל, בזמנים קשים אלה, מין לא היה שום השפעה על מצב הרוח הקרבית של גבר. כי כמה זמן לא לסיים, אף אחד לא חשב.

באשר לזמן שלנו, הכל קשה יותר. הבחור לא מספיק רק כדי להשתלט על אישה, הוא גם צריך להפסיק אחרי זיכרונות מצוינים. ואת הסוף מסתובב לא יעזור לו יחסי מין אוהבים כמו משהו טוב מאוד. מה הם הדברים העיקריים רקעים של שפיכה freisky?

פחד לשטוף - אחד המתרחשים לעתים קרובות בנסיבות של זרעים מוקדמים. בדרך כלל, פוביה כזו אופיינית של בתולות זכר, או אלה שקרו מהר מאוד בפעם הראשונה התנזרות ארוכה. במקרה זה, סוף ההסתובב הוא טבעי לחלוטין. אל תדאג אם אין לך יחסי מין במשך שלושה חודשים, והכל בהמשך יצא יותר מכפי שתכננת מצבים מלחיצים. סקס הוא לא כל כך הרבה מגע פיזי בין אנשים חושני. כי אם היום היה מתוח, אז אתה לא צריך לצפות מהגוף של סיבולת מיוחדת זיהומים בדרכי השתן, מחלות הערמונית. אם אתה מרגיש שמשהו בחדות הפך לא בגלל שאתה יכול לפנות במהירות את הרופא. נשימה לא חוקית, שרירי puback חלשים, רגישות יתר בראש. כל התנאים המוקדמים האלה אינם רציניים כל כך, ועם בדיקת נאותות הם יכולים פשוט נמנעים.

טיפים 2

הראשון להירגע. זכור - במין זה לא הכרחי עבור מישהו כדי להצדיק משהו, המטרה העיקרית שלך היא ליהנות יחד עם שותף. לא כישלון כי אתה במהירות הם קאמינג, כי אתה תמיד יכול להתענג תענוג עם הידיים או שפה. בנוסף, אם אתה לא חושב על רע, אז פחות הזדמנויות להחמיא.

למד את הנשימה הנכונה.

לישראל אין מקום חופשי דעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מודע, למעשה כי תת האסקו פשוט מלווה את הלקוח באירוע, מחזיקה את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב אינדיקטור לתפקיד.

צריך לנשום בטן, מעט ועמוק. השגיאה היא עיכוב נשימה, אשר מוביל לב, וכתוצאה מכך, לאורגזמה מפוחדת

כדי לקיים יחסי מין יותר, לעשות מספר תרגילים, המאפשר לחזק את מה שנקרא שריר קגל. הוא ממוקם בין עצם הערווה למפשעה. באופן ספציפי, זה חייב להיות מתוח ללכת ביסודיות קטנה, אל הירידה האחרונה.

אם כל הזמנים להישאר במהלך השתנה לפחות שלוש פעמים. רבים ברקע זה מתפתחים קומפלקסים נחיתות, בוקרים מפוחדים במהירות לוקחים את המקלדת ומתחילים מצא על טיפים באינטרנט בנושא: "מה לעשות אם אני מהירה". אבל הרבה הם לא מבינים אותם שבמקרים מסוימים משלימים שתי דקות - זה בסדר גמור.כדי לדעת איך אתה יכול לקיים יחסי מין במשך זמן רב יותר, יש צורך להבין כי הוא עדיין תנאי מוקדם לתוקף של יחסי מין. תסתכל בהיסטוריה.

אם אתה מהיר סיום, לשאול אותה על עצירות. רק כאשר אתה סגירה, להאט את הקצב, לשנות את התנוחה.

תחשוב על סקס משהו לא כולל. בהכרח קטסטרופלי קשה לחשוב על משהו מופשט כאשר מתחת לך אישה יפה. אבל בטון זה טמון בזה. זה רק שווה להתחיל לשקול את הגוף של השותף כמו הדמיון מתחיל לצייר את התמונה, אשר מוביל oberexamation, מדבר פעימות ו שפיכה. העצה המסורתית תשקף על משהו מגעיל או אפילו לא נעים. במקרה זה, באופן טבעי, העיקר הוא לא לסדר מחדש.

לפני שיין, לך לשירותים. זה נראה מפתיע לא נשמע, אבל אם שלפוחית ​​השתן שלך מלא, אז זה יהיה לשים על הערמונית, ואתה לקיים יחסי מין במשך זמן רב יהיה בחוץ.

ואת העיקר הוא רמת אמון שותפים. אֵיך עוד אתה מבין את הגברת, יותר טוב יש לך את רמת המודעות והנוחות, במיוחד במיטה. לפיכך, אם המאהב שלך הוא רק לילה אחד, אז רמת האדרנלין בדם תהיה הגבוהה ביותר, זה יהיה קשה להירגע יכול לעורר אורגזמה פריסקי

לרוץ יותר עשן פחות. אז אתה יכול למזג את השותף שלך עוד יותר.

השתמש באמצעי מניעה מיוחדים שונים חומרי סיכה. Helie-adshetics, קונדומים מעובים, קירור מיוחד חומרי סיכה, כל המוצרים האלה הם גם בבתי מרקחת ובמין, כך שהם קנייה לא צריך לגרום צרות

הרגלים מזיקים - לא, ספורט - כן. אם אתה מעשן, לשבת במשרד יומיים, ובסוף הערב, חוץ מזה, אתה אוהב את הקטנה של צורך לפגוע בכל דבר חם, אז לא דיבור לילה חם יכול ללכת. העובדה היא כי הרגלים רעים, כמו גם אורח חיים קבוע להחמיר תהליך זרימת הדם, במיוחד בתחתית הגוף, אשר כל כך חשוב לשליטה על אורגזמה. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

כתוצאה מכך, כדאי להוסיף כי כל העיצובים הם מאוד קרוב משפחה. In-1, 6 דקות כי אתה אסון יכול להיות מספר מוצק מאוד עבור השותף שלך, ואולי יותר היא לא צריך.

ב 2, היא יכלה להיות שותף שהושלם עוד יותר.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם אנחנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי ליסר רק מלווים את הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד.

ו, ב 3RS, כפי שכבר הוזכר לעיל - ההתרגשות היא שיטה טובה לסיים מהר ככל האפשר. אז אתה צריך לקחת את עצמך בידיים שלי, זה בהחלט מרגיע ולהתחיל לספק את ההנאה של התשוקה שלך ואת עצמך.

כמו כן, מידע יהיה מוקסם עבורך, איך לקיים יחסי מין יותר, מה אנחנו קוראים יותר במאמר שלנו על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

ישנן מספר דרכים קיימות הנניחות להאריך את המעשה המיני. 1 - טבעת זקפה. הוא מושך את האורגזמה ומאפשר עוד אחד להיות מאושר אחד עם השני. 2 - חומר סיכה עם אפקט מאריך. זה dults את הרגישות של ראש החבר, כתוצאה מכך, הפעולה המינית ממשיכה יותר. 3-и - תכליתי ויעיל ביותר: שינוי תנוחות, קצב, קצב חדירה. אין את כל התהליך להיות במצב אחד ולעבור על הגדלת. ניסוי, נסה עמדות וטכניקות חדשות, לשנות את עומק ועוצמה של חדירה. לעשות סקס שונה, ולאחר מכן להאריך את זה לא יהיה רע!

Просмотров: 241 | Добавил: hayleebrite55 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar