13:28
ליווי ופסיכולוגיה - זוג מתוק

תחשוב כי הליווי הצליח באופן בלעדי מן היבט היופי והבנות של המודל? לשווא. על חרטום סיכה, לא תלך. כן, זה יכול להתגלגל אחד או יותר הזמנות, אבל זה פשוט מזל שזה לא יכול להיות הבסיס של עבודה זו. אילו תכונות יש ליווי עלית? נערות ליווי בתל אביב

לא רק בובה יפה

הליווי אינו סובל פרימיטיבי. חיוך מקסים, החזה השיק, הרגליים הארוכות והצוואר העמוק אינו מספיק. על בריסקים אלה אפשר היה להשאיר את הצוהר של שנות ה -90, אבל לא היום. הנערה העומדת במשך זמן רב להישאר באזור ליווי, ולא לטוס מן שביט, חייב להיות בעיקר אדם עצמאי עם כריזמה וחלק מסוים של יצירתיות, כמו גם פסיכולוג טוב.

סבא פרויד צדק

אה, ולא פרדוקסלי, אבל אינטליגנטי ומיטה, מנומס ומוסמך היום האור הירוק מצויד. עם המראה זה יעבוד אמן איפור, סטייליסט, מאמן כושר, אבל המוח לא יכניס מישהו. בנות שלא יודעות רק את הפסיכולוגיה של האדם ואת היחסים הבין-אישיים, בהחלט בין מנהיגי מספר ההזמנות ואת רמת המסים. כבר משום שהיא דורשת לקוח, על פי תשוקותיו, הוא יכול לשפוט את אופיו, את מהירות הבעיה של תהליכים מנטליים. כבלתי נשכחת, זיגמונד פרויד בלתי נשכח: "אנחנו הרצונות שלנו".

פסיכולוגיה - כוח

אפילו הידע הבסיסי של הפסיכולוגיה האקדמית על מושגים אלה כגון:

  • סוג מזג;
  • סוגי תהליכים מנטליים;
  • בחינות או בולאפרט;
  • סוגי תשומת לב;
  • דיבור ולא מאפיינים.ד '.
  • מותר לצייר קו מתאר של לקוחות לאחר מספר דקות של תקשורת. כי הכל? לדוגמה, choler ניתן לראות מרחוק. וזה בהחלט יהיה מוחצן. לכן, לעזאזל, מיהר ומהיר בתנועות ודיבור הם התכונות העיקריות של הלקוח הזה. ליווי צריך לדכא, לכבות אימפולסיביות מופרזת של המחלקה שלו, להחליק את הפינות ומשחק קדימה. כמובן, אתה יכול לגלות את כל זה לאחר סדר נכשל, אבל טוב יותר לפני.

    שפת גוף

    לחקות, תנועה, פריסה של ידיים ורגליים על הגוף, תנועה עם איברים, תנוחות - כל זה ולא רק אותות שלא במודע לתת לאנשים לאחרים. ובכן, כאשר אתה יכול לפענח ולהשתמש בעצמך. לפעמים קשה להתחיל שיחה או לתמוך בשיחה עם זרים (מה שיש להם במוחי!) אבל מספיק כדי לשים לב איך הידיים מסודרות, אילו תנועות לעשות את זה, כמו אדם נראה, מתוח או רגוע. זה נראה כל טיפשות ושטויות! ללא משמעות. אם הידיים כפופות למרפקים, והמברשות מסודרות באמפלאס - זה קצת סחט וחסר ביטחון של עצמו, מי פוחד מהראשון להתחיל את תהליך התקשורת. אז זה יכול לעזור.

    מה שביתות... יופי עבור מקופל... עיניים - מראה נשמה

    הצהרה נכונה, אבל לא לקבוע אדם טוב או רע, אבל כדי להבין את מצב הרוח שלו ואפילו את ההוראות של המחשבות. אם העיניים הן כל הזמן פועל - בן שיח הוא שוכב או מנסה לצאת ממצב עדין. תלמידים מחפשים - חוסר ביטחון הוא שהוא רוצה לומר או לא מספיק מידע מספיק. להסיר את העיניים בצד - לא לתפוס תקשורת.

    מערכת משלו

    עם לקוחות קבועים, אתה יכול לפתח את המערכת, תנועות ותנועות. זה עובד טוב מאוד במרחק ובחברה לא ידועה. ומה יכול להיות טוב יותר מאשר לקוח שהוא בסדר? זה אומר שהמס יהיה ראוי.

    אין לזלזל בפסיכולוגיה אנושית וחשיבות של ידע אנתרופולוגי. אחרי הכל, הם תמיד יהיה שימושי. ובמסלול הליווי, בדיוק 300%.

    Просмотров: 751 | Добавил: hayleebrite55 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar