12:27
התנזרות מינית ארוכה: היתרונות והחסרונות

סקס רגיל רחוק מכל האנשים. מישהו לא בר מזל עם שותפים, למישהו יש אדם אהוב. הגורמים עשויים להיות שונים, אבל לטווח ארוך התנזרות מינית מעשים על הגוף בערך אותו דבר.

התוכן של המאמר

1 יתרונות של התנזרות ארוכה 2 מינוסים של התנזרות ארוכה

זה נפוץ כי חוסר זמן ארוך הוא מזיק מאוד, אבל למעשה הוא לא רק חסרונות, אלא גם את היתרונות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עבודה פסיכולוגית קשה. אנשים עשירים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המותג יהיה לאסוף חברה יפה.

לכן, אולי אתה לא צריך להיות מאוד נסער, אם אין סקס במשך זמן רב מדי.

היתרונות של התנזרות ארוכה

היעדר ארוך של קשרים אינטימיים שימושי כי הזמן שפורסם ניתן לקחת עם משהו שימושי. זה כבר מזמן הוכח כי אנרגיה מינית לא נוחה בהדרגה זורם לתוך שיעורים פעילים אחרים. אנשים מתחילים עם כוח חדש כדי לשחק ספורט, יצירתיות, תוצרת בית. דירות דיסקרטיות בקריות

תופעה כזו נקראת "סובלימציה" ואומרת כי האנרגיה המצטברת משנה את הווקטור שלה ומוצאת דרך שימושית החוצה. לכן, אתה לא צריך להתמקד בהעדר סקס. מוטב לחשוב עליו - וזמן מזמן היו בחדר הכושר? אולי הגיע הזמן לשאוב?

הֶעְדֵר Intima משפיע ביעילות על המוח. לא לשווא, למשל, במהלך הנוצרי מומלץ להימנע ממין מגעים. זה עוזר לרסן בשר, להיפטר מחשבות חטא, מוח ברור. האדם מופיע הגיע הזמן לחשוב היטב על כל מה שקורה בחייו ואולי איכשהו לשנות את העקרונות שלה.

עוד אחד נקודה שימושית היא החמרה של רגשות. סקס קבוע מגיע, הופך טָרִי. אם אינטימי לא היה זמן רב, אז ברגע שבו הוא סוף סוף, יקרה יזכור במשך זמן רב. גם ק הפליסים כוללים את היעדר הריון לא רצוי ומינון מחלות. ללא מין - לא בעיות.

חסרונות ארוך התנזרות 2

יש U היעדר ארוך של קשרים אינטימיים וחסרונות. מה לומר, הם הרבה יותר מאשר היתרונות. המינוסים כוללים:

גידול מרגיע. בשל היעדר מין, רקע הורמונלי בגוף משתנה. זה מוביל לעובדה שהאדם הופך עצבני, נשבר על הטרידים. ביטויים כאלה נצפים לעתים קרובות יותר אצל נשים מאשר גברים. בעיות בריאות. חוסר המין משפיע על מצבו הגופני של הגוף. באברי המין, הדם מתבונן, מה שמוביל לבעיות. אצל נשים, תהליכים דלקתיים עשויים להתפתח, גברים להגדיל את הסיכון של prostatitis ו dysfucccccccccccccccccccation. צמצום ליבידו. הסטטיסטיקה מראים כי בחודשים הראשונים של תקופת ההתנזרות, אדם יכול לטפס על הקיר מן הרצון. אבל בהדרגה האטרקציה נעלמת, הליבידו מקטין הרבה. זה יכול להוביל לעובדה כי כאשר מחלים בעיות חיי מין יופיעו. ליקוי מוחי. בהיעדר מין רגיל, אדם הופך להיות קשוב, מפוזרים, הזיכרון סובל. הופעתה של מתחמי.אם ההתנזרות היא בשל סירוב קבוע על ידי המין השני, האדם עשוי להיות חוויות חזקות. הוא אולי נראה לא מושך ולא מעניין.

בדרך כלל, בעיות התנזרות ניתן למזער. בשביל זה אתה רק צריך בקביעות אוננות, להגיע לאורגזמה ולקבל פריקה.

ישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. הגברים המקומיים בעלי הנורמות הרוחניות הגבוהות ביותר. כולם מודעים לכך שהאסקוויטן לא היה יותר מאשר שותף מלווה באירוע, מבטיח את השיחה ואת בכיתה VIP הליווי הופך להיות סימן של מעמד.

כמובן, אונניזם לא יחליף מגע מיני מלא, אבל זה יעזור למנוע קיפאון דם באברי המין והתמיכה ברקע ההורמונלי הרגיל.

במילה אחת, אם היתה תקופה של עניין בחיים, אז זה לא הכרחי לדאוג הרבה בגלל זה. כמובן, התנזרות מינית לטווח ארוך יכול לפגוע בגוף, אבל יש לו יתרונות כי צריך גם להיחשב. במקביל, אין צורך לסרב במיוחד את intima. סקס הוא עיסוק נעים ושימושי, אשר צריך להיות נוכחים במדויק בחיים!

על מה לצפות ממין לאחר התנזרות, לקרוא במאמר הבא שלנו יותר על ידי התייחסות.

Просмотров: 87 | Добавил: hayleebrite55 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar