12:28
איך לקיים סקס סימנים שונים של גלגל המזלות?

לפחות חלק מהסימנים של גלגל המזלות אִישִׁי. זה אושר לא רק מרשמים אסטרולוגיים, ו ניסיון בפועל. כל הגברים והגברות יכולים להתנהג במאה אחוז בדרכים שונות רק בחיים, טוב, במיטה. מישהו הוא מאוד רגשי ברשרש התשוקה, אמנם בחיים הם מאוד פלגמטי, וכמה sanguinik אופטימיסט במין מציין רוך ורגשות. מאז הסימנים של גלגל המזלות במין מתנהגים, מי מן הסימנים של הנלהב ביותר, ומי עצמה רַגשָׁנוּת? תשובות ניתן למצוא למטה.

סעיף סעיף

1 טלה 2 שור 3 תאומים 4 סרטן 5 לב 6 deva 7 קשקשים 8 עקרב 9 מזיטאריוס 10 גדי 11 דלי 12 דגים

טלה

טלה - סימן לוהט, להבה - זה תשוקה. אז ואת טלה במזג המיטה. אדם כזה לא ייתן כדי להטריד את השותף שלך. הוא מוכן ניסויים, מוכן ארוך בולט מרגש סקס לכל הלילה. הלחץ והאימפולסיביות שלו עשויות פשוט להיות עייפות במיטה, אז הגברת שהוא צריך דבר דומה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה לא יפחד לשחק באש במיטה. זוג כזה יהיה באמת לקבל הנאה זה מזה.

אישה טלה במיטה היא אולימפי רשמדיות. לא משנה איזה לילה הוא כמו אימון מצוין. מההתחלה את המראה יכול, בסופו של דבר, נראה כי זה יהיה סוף סוף, כפי שכולם מובנים, זוג מושלם של ריי ריי. אבל זה זוג כמו מר וגברת סמית: תערובת גרעינית. כולם בסופו של דבר נסו להצדיק את הכוח שלך, לפחות חלק מהם דומיננטי. ולכן במקום חלק מהנציגים לא יוכלו לתת את המיקום הדומיננטי, לילה מושלם לא יעבוד. דירות דיסקרטיות בצפון

Tales2

מזל שור במין הוא האיש, מי יעלה את השותף כשותף הפתעה פתאומית עם איך אנשים היו רגילים להביע עיניים מוארות אֲזִיקִים. הוא יביא עושר לחיי מין, וככל שאנו מתייעצים, רגשות חדשים. יש לציין כי נשים כאלה צריך אדם חזק מבחינה מינית אשר יסכים על שלהם "יותר. ארוך יותר. לעתים קרובות יותר ".

אין ספק, ראוי להזכיר את זה עם התחיל כמה באים לידי ביטוי, סקס כזה אולי נראה כמו חמוץ רגיל, אבל הגברת של סימן זה יעשה הכל, כך שהשותף יכול רק להודות לגורל לכך ערב נפלא.

ג'מיני

התאומים הם נמוכים במיטה. הם שמרנים גדולים, וכל הזר הלא מוכר. נראה שזה לא היה מפתיע, אלא להתמזג נציגי שלט זה על משהו חדש, אתה צריך לנסות מאוד. צריך לציין ש הופך להיות כמה באים לידי ביטוי על ידי גברת קפריזית נלהבת, ואז ילדה devoteed. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי זה ורק עם יחידות - זה יהיה עצמה כמה לחשוב על. לא עבור אף אחד לא סודי מה לאהוב וכיצד אנו מבטאים עדין, עם איך אנחנו מבטאים, חום קסם ייחודי וללטון, אבל בעת ובעונה אחת לשמור על חייהם של תשוקה ואהבה.נציגי שלט זה קצב סטטי ולא מקופל.

אבל הבנות של סימן זה של זודוק במין לא בראש גברים יכולים לעשות דבר כזה ממה שיש לו שיער של אדם לא מוכן לְרַגֵשׁ. לאחר שהיה להכיר את הבחור הנערה תאום צריך להיות מוכן לפחות מזוודה עם צמות וכמה חושבים על גודל דילדו שונים.

מחלת הסרטן

סרטן-סרטן הוא מאסטר ארוטי preludes ועיסוי סקסי. אדם כזה ממהר לעשות גברת נעים אפילו בלי רמזים שלה. הוא יודע בצורה מושלמת, מה שהגברת תכתוב בזה רֶגַע. מישהו prelude עם סרטן עלול להיראות ארוך מאוד, אבל בשבילם - זה רגע אינטימי עמוק, חשוב יותר ממין עצמו. לא הרבה מי יודע כי בעיקרון אותם מתחיל מן המגע האינטימי הראשון.

נשים סרטנים לדבוק סקס stallov. ואפילו בקושי יכול להטיל את הסטנדרטים האלה לשותף. אותם, איך להתבטא, אהוב תנוחות, צעצועי מין ותכונות אחרות לעתים קרובות, ומאוחר יותר בצורה חלקה להיכנס לחיי המין של שותפים לסרטן. ואת הגברות של שם זה יכול הציג את כל הפטיש שלך, כך שהשותף יהיה במהירות.

LEV5

כמו בחיים, איש אריה במין אהבה מובנית של כוח, דומיננטיות, ferventness. לטובת האריה שלהם השותף לא יצא כל הזמן, הנערה צריכה בכל פעם, לשים את זה בעדינות, מעריץ שותף משלו משהו יוצא דופן. כשלעצמו, תסרוקת, תחתונים מיניים או ריקוד ארוטי. הכל הוא כדי לדבר תלוי רוחב של פנטזיה.

נציג של סימן זה של גלגל המזלות ובחיים ובמין הוא לביאה אמיתית. במיטה גברת כזו חובב שולט. היא תשלח אנרגיה עצמה שותף משלו בערוץ הנכון. גברת כזו היא ייעוץ כדי להתגלגל את הגיוס סקס לארבע אמיתי או, כפי שכולם יודעים להתפשט לא מתוחכם חַשׂפָנוּת.

Deva6

מזל בתולה במיטה עצמה הקשב והטיפול. מלכתחילה לו את העונג של השותפים שלו. חלום של גבר כזה של כל הנשים. הוא קצת, פשיטה ולקחת. אותו אדם התשובה שואלת כמה חושבים מלאים עצמית ומעורבות.

הפוך את החלומות שלך בישראל קל אם אתה אישה אופנתית מאוקראינה. אתה יכול ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי להרוויח מ -5,000 יורו.

לכוון את תשומת הלב למה שהוא רוצה את הגברת זמן המין לא חשב על שום דבר על אף אחד.

דירוג, זה נציגים של סימן זה מפחיד לא לשווא. דרישות עבור כמה באים לידי ביטוי, נקי בחוץ סוג של בנות מוצגים במין. הכל צריך להיות בכלל. מ נוסדה גרבונים איך אנחנו מדברים חזותית עם רגליים מגולחות. ובכן, חלק טבעי לא פוגע כזה קיצוניות, אבל מתכוננים לפגישה עם החוטים שאתה צריך להיות מוכן לא רק להרשים את הכישורים שלך במין.

סולמות 7

לחיים מאווררים של הרמוניה. זה סימן גלגל המזלות במין ילך tokeze כדי להשיג הבנה הדדית E הסכמה. סקס איתם ייראה כמו אגדה רומנטית. קשקשים זכר הם לא אלה מי עומד, השולחן להיות, לצפות מרתון בלתי מרוסן נלהב. הם יהיו טוב למתוח הנאה, ממתין לשותף של אותו מצב רוח.

ולא סקס, אז רק אהבה. יש לציין כי לכן אדם יחפש את בן לוויה כבר איתה ליישם את כל הפנטזיות המיניות שלך.בנות סקס Righter "תפקיד נשוי" מאשר המדד הגבוה ביותר של הנאה.

ישראל ללא דעות קדומות, אם נדבר על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי היום הרסלם רק מלווה את הלקוח במקרה, מבטיח את השיחה ואת ליווי בחורה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

הם אפילו מסוגל לעשות לוח זמנים למה הימים הם, בסופו של דבר, את התקציב לקיים יחסי מין, וכפי שכולם יודעים, בהחלט שלו לדבוק. ב המהלך יכול ללכת כל מתחיל צעצועי מין לכאורה מסתיים עם יוצא דופן צד למבוגרים. שלח תשומת לב לעובדה כי השותפים של סיפורים צריך להיות מוכן סיבובים פתאומיים וסדר להכריז על האינטרסים וההעדפות שלהם.ליידי-טאור מעדיפה סקס לא מתוחכם וחושני ללא רמז בכל מהירות והיכולת. רק תנועות חלקות וחושניות, רק כמה מאיתנו לבד, ריהוט רומנטי חם. לכוון את תשומת הלב כי כל האחרים שאינם, לשים את זה קצת, למשוך כך סטנדרטים מוצקים לברוח כאשר, כמו שאנחנו רגילים לקריאה, ההזדמנות הראשונה.

עקרב 8

עקרב במין הוא לא רק גורו, ואת זה שיש לו zen מלא. זכר עקרב יכול פשוט, בסופו של דבר, מדהים ביותר נציג נטייה נראה גברת. עקרב מסוגל, כדי לשים את זה בעדינות, אוהב לעסוק מִין. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי זה ישירות זה רק אומר: "לשכוח את כל מי שיש לך לפני. עכשיו אני אראה את הכיתה הראשית ".

עקרב אישה במין לא עקרב זכר נורא. במיטה, היא פשוט, בסופו של דבר, משחקת עם דעותיו. לא מספיק מי יודע מה אבל אנשי ג'מיני מראים טיפול יוצא דופן ביחס לשותף. הם עדין במיוחד וכיצד אנו מביעים חושני. עם כל השמרנות שלו מאשר גברת מתברר להיות זכר תאום איך אנחנו מביעים, פנטזיות מיניות יוצאת דופן כמו לדוגמה, משחק תפקידים, גם צייר, תאומים יהיה סומי "לבקש תוספים".

Sagitroe9

אולי העובדה שאלה הם אלה, לשים את זה קצת, אוהב במהירות גברת. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל הגאגה תשנה את השותף שלו ככפפות, הוא מחפש שלו שיא אישי. זוהי נשמה סוער ולא קבוע, קשה סוף סוף לשמור מיטתו יותר משל לילה אחד.

בנות מזל קשת שייכת סקס פשוט וללא קומפלקסים. בשבילה, זו תורם של חיים מאשר חד פעמי מִקרֶה. טוב מאוד להדגיש מה נציגי שלט זה גם שואפים למצוא שותף, עם וזה פשוט ובאמין, טוב, באופן טבעי, למי גם סקס גם צריך מינימום פעמיים ביום.

Capricorn10

גברים capricorgi יכול בקלות כדי לקבל את המיקום, כמו הרבה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא, להאכיל מין ולקשור אותם לעצמם במשך זמן רב זְמַן. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל מזל גדי - לא אוהבי יחסים חולפים ולילות מג'ן.קשקשים ליידי למין מטופלים מדיטציה או חוק השחזור. עבורם זה לא רק תהליך, אבל אמיתי מרגיע להשוות לטיול בספא. אז הם עושים את זה לעתים קרובות עם נֶפֶשׁ.

אבל לבסוף יש יוצאים מן הכלל. שכן, קוק הוא הנהיג, לילד מזל גדי סקס משחק לעתים קרובות יותר היא צריכה אדם מנוסה שיכול להתעורר בכך גברת דייקנטית רצון מינית לא בריא.

Aquarius11

סקס הוא לא הראשי. ואת הביטוי הזה 100% מהמים - מים. מלכתחילה יש רגשות גבוהים הֲבָנָה. ובכן, מאוחר יותר אתה יכול לקבל סקס עבור tick. אבל עבור טיק לא "מהר ומשהו". באמת, דלי הארוך הארוך יש צורך להשלים על גל מתאים. ומין חושני לא מתוחכם למים פירושו כי ההבנה ההדדית ביותר שבה הם מחפשים במערכות יחסים.

מראה יוצא דופן הרמות של נשים על העולם מוקרן על סקס. סקס הם עוסקים רק על ידי אהבה. לכן, הם זקוקים לאדם רגיש ועקבי שניתן לחשוף רק הגוף, טוב, הנשמה. למעשה, אז לדבר עושה את הילדה דלי. בתחילה מוצא חזק איך אנשים משמשים להביע עניינים רוחניים ורק מאוחר יותר סקס.

Fish12

גברים דגים יצירתיים טבע פואטי. באמת, לפעמים הם סוף סוף קשה להתחיל שיחה עם האהוב גברת. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה אבל כשזה מגיע לישון, שותף כדי לדבר מבין את זה צנוע בהחלט לא נותן לה לטרוח בלילה.

דגים נקבה נוגעים במיוחד שורורס. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי אלה בטבעם צריך כתף זכר חזק. ו ב הם אוהבים סקס כאשר אתה נשלט על ידי האיש החזק ביותר מעורפל.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

כל הסימנים של גלגל המזלות במין מתנהגים, איך כולם אומללים, בדרכים שונות. אבל זה לא אומר שאתה לא תעבוד כדי לשנות את המזג המיני של אדם! בפרט, במקום השותף פתוח לבדיקות ושקרים רק כדי לזהות פרצופים חדשים של הנאה. גלגל המזלות סימנים במין - זה המידע שאתה רוצה לדעת. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי זה בהחלט לא הכרחי לנווט - מה המסגרת הבאה, וזה כל כך התעללות? השתמש במידע זה כמו "נשק", אבל לא לסגת מן המטרות שלך. לעשות חיים אינטימיים שונים, לא לפחד לגלם fetishes סקסי שלך, לא משנה איך סימן גלגל המזלות עכשיו איתך במיטה.

Просмотров: 89 | Добавил: hayleebrite55 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar