13:25
"מציצה הראשונה שלי אני לא אשכח" - בנות מ Reddit מחולקים זיכרונות

סקס אוראלי כבר הפך להיות נפוץ בחיים אינטימיים של אנשים. אבל בפעם הראשונה, כמו במקרה של סקס רגיל, עדיין נזכר.

התוכן של המאמר

1 מציצה ראשונה: חוות דעת של בנות

מישהו מביך, מישהו, ומישהו זה היה המצב המצחיק בחיים.

מציצה ראשונה: חוות דעת של grandiiii

"קראתי הרבה על זה. בעיקרון, נשים לא אוהבות לבלוע. וכך, כשהגיע הרגע, חיכיתי באימה כשהוא ייגמר, וחשב שזה סוג של זרם ממרגיונים. למעשה, אז התגעגעתי לאורגזמה שלו. כולם מצוצים ומצצים עד שהוא לקח אותי בכתף ​​ולא אמר: "כבר הכל". כמו זה "@viky; "אני מוכן בחריצות. קראתי את הספרים, שאלה את המועצה, מאומנת על הבננות (ולפעמים מלפפונים). אבל ברגע שזה בא לעבודה, הכל טס מן הראש שלי. וגם שרותרתי את הפין שלו לדם. אגב, עכשיו אנחנו נשואים "@Nightmore; "הייתי בטווחי נגד מציצה, נחשב להם משפיל לנשים. עד שהשתכרתי במסיבה ולא נפגשתי שם עם בחור חם. אני מוצץ אותו ואחרי זה פרצתי. ואז רכב אותי. בקיצור, לא עוד מציצות "@stacy; "ניסיתי, אבל הוא רצה פשוט לזיין אותי בפיו, כמו סרט פורנו. בסופו של דבר, נמאס לי מזה וביקשתי שהוא פשוט מסכים והצטיין בפי. וכשהוא סיים, בלעתי הכול, כי לארוחת צהריים היה כרוב בריסל וזה לא היה יותר גרוע לטעם של כלום "@Marymary; "אני מוצץ אותו ליד האקווריום וחשבתי רק שהדגים מסתכלים בי גוזלים" @Jewzics; "היינו בכמה שיחים ובחור כל הזמן גונח את שמי גוסס הטון.

ההתנגדות הסובייטית והחסרון של מידע העבירו דעה לא מדויקת כי ליווי הוא משהו היום, מביש, כך, מה צריך להיות שותק. אבל מעטים יש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

מאוד מוסחת "@bizquit; "הזדעזעתי שהפאין שלו ריח מאוחר יותר. בצדק כמו של בית השחי של מישהו. לא יכולתי להתמקד "@qoty; "אני מתעלפת בתהליך כולו. לא ידעתי מה ולמה אני עושה, ואז העמדתי פנים שאני נבלע על ידי הזרע שלו, אם כי הייתי בניגוד לעשות את זה למעשה "@ryob; "השתכרתי בבר יום ההולדת שלי ומצצה איזה בחור אקראי. כפי שהתברר, עשינו את זה מול החלון וכולם ראו. ארבע שנים חלפו, ובושה עדיין "@seniors; "זה היה הגרוע ביותר מציצה בהיסטוריה של מציצה. לא אסרתי. אני קצת קצת את החבר בזמן שהבחור לא סיים. חֲרָדָה. אגב, לאחרונה מצאתי אותי ברשתות חברתיות ואמרתי שזה הכי טוב מציצה בחייו. מוזר "@wiergo; "היה לי מזל מאוד בפעם הראשונה, כי הבחור הוביל את התהליך ואמר לי מה לעשות. כאן כדי ללקק, לתפוס חזק יותר, עכשיו לגמרי לגמרי למטה למטה. תיזהר עם השיניים. אבל במהלך התהליך הזה, הרגשתי כזה חזק. התבוננתי בו בעיניים, שמעתי איך הוא נפל וידע שאני אתן לו הנאה "@Expiredbagels; "בשבילי, כל המצב לא אומר שום דבר. כן, ועדיין אני מתייחס בשלווה במכרה. אבל נזכרתי בפעם הראשונה שלי, כי הבחור התחיל לצחוק לפני בהצטיינות. ואז צחק עוד עשרה. ואני ישבתי עם סוג טיפשי, לא נועזים לשאול אותו אם זה כל כך טוב או כל כך רע. עשר שנים חלפו, ואני עדיין לא יודע אם הוא רואה בי בחורה שהיתה מוצצת להפליא או את זה שעשה את זה מגעיל "@Gloriousflower; "הייתי קצת זועם, אלא במידה רבה יותר הייתי מגעילה. היה לי ברכה, הלסת נאספה, והמזר הזה אפילו לא הזהיר אותי כשהוא מסיים. אמר כי כך, לדעתו, זה היה יותר טוב. למרות שהוא ידע היטב, זו הפעם הראשונה שלי. "@Homegrown; "ישבנו בבית וצפנו בביתו האהוב עליו. באופן טבעי, החל לנשק והחלטתי שאני יכול למצוץ אותו טוב. היה לו אדום בהיר של פניו, אבל ביקשתי ממני לבטוח ופשוט להמשיך לצפות בסרט. וזה פשוט קרה, אם כי לא היה לי מושג מה נעשה. לא, קראתי כמה מאמרים, אבל הוא בהחלט, לא ציפה. ואני לא ציפיתי שהוא ינותק כל כך מהר. בלעתי. בהצטיינות התברר לא כל כך טעם מגעיל כמו שחשבתי.

לספק את המטרות שלך בישראל רק כאשר אתה מודל אלגנטי מאוקראינה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, ניתן לקבל מ 6200 $ לחודש.

אגב, אנחנו עדיין יחד עם הבחור הזה "@lwaddlez; "הייתי כל הזמן מודאג כי Sosu היה קשה מדי או לא מספיק. או שאני יכול לפגוע בטעות בשיניו. והמוח שלי שלח כל הזמן איתותים מוזרים: "אני עושה הכל נכון? למה הוא שותק? הדבר המוזר הזה בפה שלי ". בקיצור, הניסיון לא היה הטוב ביותר "@Amultitionfandas; "הייתי כמעט בן עשרים והוא היה הבחור הראשון שלי. הוא למד במכללה נוצרי שמרנית מאוד, שלא הרשה לנשים להישאר במעונות גברים. אז ישנו במושב האחורי של המכונית שלי במגרש החניה. קיימנו יחסי מין, אבל לא בעל פה. באותו לילה היינו נרגשים מאוד, אבל ידעתי היטב שלא היו מין במכונית, היה קשה מדי, ואתה יכול לתפוס. אגב, זה איך איבדתי את הבתולים שלי. אבל מציצה היתה אפשרית. הצעתי, אבל אמרתי שאין לי מושג איך לעשות את זה ואני זקוק לעזרה. הוא הראה לי מה בדיוק צריך להיעשות וכיצד לתת לו מרבית של הנאה, בלי לגרום לעצמו נזק.זה היה חוויה מצוינת ואנחנו עדיין יחד עם הבחור הזה "@Sonictheporcupine; "הייתי מאוד חולה. והוא אמר שאני יכול להישאר. ואז התחלתי לבכות, כי רציתי לעשות משהו מיוחד ביום ההולדת שלו (נפגשנו חודשיים). אבל הוא אמר שהכל בסדר ואנחנו יכולים לנסות בפעם אחרת. ובתוך חודשיים יש לי "@boopbaboop; "צופר ... בשבילו. היו לי Braces ואני עדיין לא מבין למה הוא הסכים. אבל עד מהרה הבין שזה לא רעיון טוב במיוחד "@leighmagnifique; "הייתי אז בן 18, והבחור היה לי שנה מבוגר. נפגשנו כמה שבועות ולא הגיעו עוד קצת ליטוף. למעשה, לא היה לנו שום ניסיון מיני. ואיכשהו שכבנו עירומים לגמרי, מלטפים זה את זה. הוא החליט לרצות אותי עם cunnilingus והוא לא באמת יש, אבל החלטתי שזה צריך להיות מודה על ידי מציצה. אבל הפה שלי קטן ופשוט קיבל את הראש. אני באמת לא אוהב את הטעם, ואז הוא גם סיים אותי בפה בלי אזהרה. לא הצלחתי יותר מחברו "@zumba; "אני מתבייש עדיין. היינו עם בחור במשך 20 שנה, והיינו בי בבית. באופן טבעי, נשק. הוא ביקש ממנו למצוץ. נהגתי לעשות זאת, אבל הסכמתי. פתחתי את החגורה ומשך את הרוכסן למטה. כפי שהתברר, חברו היה לחוץ כל כך לג'ינס כי רוכסן מכור את הראש וגירד את העור. הוא צעק כנגד כאב ורץ לאמבטיה, שם איבד את התודעה. שוכב על הרצפה עם מכנסיים קצרים במשך כעשר דקות. מאוחר יותר פגשנו את השנה "@joklyn. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

כיצד להחליט על מציצה הראשונה? כאן הדבר החשוב ביותר הוא אמון בשותף ואת התשוקה ההדדית. זכור כי אפילו דרך ליטוף אוראלי ניתן להעביר STD. לכן, אם אתה לא בטוח של בריאות השותף, להשתמש בקונדום. יש צורך להגדיר ולבקש שותף. אתה לא מפריע - לא להשתמש בידיים שלך, לא לעשות תנועות מתקדמות. במציצה הראשונה, אין צורך לתאר אתגרץ ולנסות טכניקות שונות. בעדינות, בזהירות, אל תנסה לבלוע חבר. לשים לב מיוחדת לראש, לא לשכוח את הגירוי של חבית יד החבר. ואת הכלל העיקרי - להסתיר את השיניים.

Просмотров: 6438 | Добавил: hayleebrite55 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar