13:24
למה הגברת נעלמת רצון: התנאים העיקריים והדרכים לפתור

ליבידו י סכר הוא, איך כולם אומללים, מערכת טבעית שלמה שבה זה לא משנה מה תא משפיע על כל כולה. בשלב מסוים בצמד, באופן כללי, המשבר קורה, ו הנציג של איך להתבטא, המין המסיבי נשאל: "למה הגברת פשוט נעלמת את הרצון?"למרות שהזוג רק חזר מחגים זרים לרגל יום השנה המיטה למאן ארון - קבוצה שלמה של מינית, פרנק תחרה פשתן, אלסטי, רך כמו מיטה נראה לאכול ... ואת הראשי, הרצון קיום יחסי מין לא צפוי. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

התוכן של המאמר

1 מה שצוין במחקר מדעי ודבש 2 תנאים מוקדמים הפועלים על תשוקה מינית - קפדנית מה לעשות, ולא הגברת נעלמה את הרצון לקיים יחסי מין

מה שנראה שיקרה ומדוע זה קורה? תשוקה מינית נעלמת לא רק בגלל איך כולם יודעים, מצב רוח מגעיל, טוב, בגלל המתחם יחסים בזוגות ומחלות. יש מספר ואירועים אחרים, והם טבעי, אז זה לא שווה את האזעקה. לא הרבה מי יודע מה להתמודד איתם לחזור ליבידו - במאמר להלן.

מה שנאמר במחקר מדעי ורפואי

נראה כי הצורך לדעת מדוע גם הרצון של המין בגברות נעלם, הוא נראה דומה במשך זמן רב, כך מדענים, סקסולוגים ופסיכולוגים שנערכו וגם להמשיך לנהל באופן אינטנסיבי.

החוקרים הגיעו לתוצאות הבאות - ב -80% מהמקרים, הושפעו תנאים מוקדמים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים.

במקום לקרוא על הראשון - אז מחלה זו היא מחלה מועברת כפי שנהגנו לקרוא, מין, חוסר שינה, הריון, חוסר איזון הורמונלי, הזדקנות, הרגלים רעים ותופעות לוואי של תרופות.

2 - אלה הם מתח, מחסומים, חוסר היכולת להירגע, דחייה של עצמך ואת הגוף שלך (בהתחלה היחסים גורם זה הופך להיות הנחה של הפער - גברת להירגע מול איכר בצורת עירומה, זה חושש שהשותף לא יאהב את דמותה ואת מבנה הגוף שלה).

כמו כן, על פי תוצאות של סקר אנונימי, התברר כי נופל ליבידו יותר צרות, ולא גברים.

תנאים מוקדמים לתשוקה מינית - בזהירות

בנוסף, ההבדלים במצב הרוח מופיעים (לרוב - מגורה), נדודי שינה, גם נראה להאט את הייצור של הורמונים. מדענים למדו כי בתקופה קשה זו כ -60% מהנשים נראה להפסיק להיכנס ליחסים אינטימיים, ו -30% לעולם לא מעשנים מין. גיל המעבר - המדינה הבאה לאחר premenopause, כאשר הנרתיק משנה את המבנה שלה, גורם ניוון של הפות ואת אובדן ההורמון הראשי של Dame - אסטרוגן.

מחלות

חוסר איזון הורמונלי

אנדוקרינית סטריאן בגברות, זה בלוטת התריס, מגיב כמעט עבור כל הפונקציות של הגוף. טוב מאוד כדי להדגיש את העובדה כי תשוקה מינית ישירות תלוי ממצב בלוטת התריס.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל הבין במלואו כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בראיון מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב סימן של המצב.

מחקר סוף סוף מראה כי תשוקה מינית עם גיל פולס וזה תהליך טבעי לחלוטין. באמת, עם כל הרצון הזה לא נעלם 100 אחוז, אבל רק קצת ירידה. תנאים מוקדמים יכולים להיות שונים - משמרת מצב כוח, קבלת ההכנות ההורמונלית - אמצעי מניעה (במיוחד - ולא הגברת מרים את האמצעים הלא נכונים ללא עזרה של אחרים, בלי לבקר את הרופא).

הֵרָיוֹן

ישנם שני סטריאוטיפים - 1 קובע כי סקס יכול קציר ילד, ואת השני - כי במהלך ההריון של הגברת, בסופו של דבר, הוא חווה תשוקה מינית מסיבית. שתי ההצהרות הן שגויות.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי Esquiten הוא רק מלווה את השותף במקרה, ממשיך לדבר וליווי אישה VIP בכיתה נחשב סימן של מעמד ציבורי.

ואפילו לא צריך לקרוא את זה בכל חודש הגוף של תחושת הילד, למעשה שינויים - המשקל גדל, הורמונים לקפוץ, Toxicosis מופיע, מצב רוח נדנדה. זהו מצב רגיל לחלוטין.

הזדקנות (Premenopause, גיל המעבר, השיא)

ל צער, אף אחד לא נשלט על ידי הזמן ואת כל הרגע מסוים הסכימו.

Premenopyuz מופיע בכל גברת לאחר 40 5 שנים, ובתעללות של הרגלים רעים (עישון ואלכוהול) תקופה זו מופיעה אפילו מוקדם יותר. במקום ליידי מציין כי איך אנחנו מביעים, חודשי ללכת פחות שופע או די, זה נעצר ללכת, אז זה סימן 1.עבור התחלה, לשקול תנאים מוקדמים פיזיולוגיים: הפרעות גינקולוגיות הם רקע תנאי מוקדם תכופים לִיבִּידוֹ. הרופא של גינקולוג צריך להיות מוחזק לפחות פעם בשנה, ואת הנערה, חיי מין מובילים - לעתים קרובות ככל האפשר. להתחיל את המחלה - זה אומר להיות נטייה להתפתחות של פייגות, ואפילו נורא - להביא לאי פוריות.

כשלעצמו, בתקופה זו, הגברת לא נראה להרות את התינוק. הרופאים מומלץ מאוד להחזיק, כפי שכולם יודעים, טיפול הורמונלי.

תנאים מוקדמים פסיכולוגיים:

לחץ

ממצבים מלחיצים לא הולכים לשום מקום - בעולם המודרני בבגרות האיש נופל אחריות מאוד וצרות. זה ברור ש עבודת ההומניזם במהלך הלחץ נשמרת, אלא מינית תשוקה, להיפך, מעומעם נותן אנרגיה לפתור בעיות. קבלה קל מרגיע, תזונה בריאה ועזרה שינה חזקה כדי להתמודד עם הלחץ.

מחסומי

לוקח את עצמו ואת הגוף עצמו - מאוד עקרונית לא רק עבור סקס, טוב, לנפש בריאות. בלי זה, השולחן להיות, להירגע לעולם לא ייוולד.

מה, בסופו של דבר, ללכת, ולא הגברת נעלמה את הרצון לקבל סקס 3

אחדות רוחנית עם בן זוג - כמה מתבטאים, עקרון היחסים. יש צורך ללכת כמו שזה נדון ופתר את כל הקשיים שהתעוררו, אם יש צורך, ללמוד להתייחס לבקר את הרופא, ולא בכל מקרה אין רצון לקיים יחסי מין.

Просмотров: 3286 | Добавил: hayleebrite55 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar