13:50
לחשוב על עצמנו, להחליט: ההשלכות, כמו אנשים רבים חושבים, סקס אנאלי

לגוון חיים אינטימיים, כמעט כל זוגות נרתיקי, אוראלי, בפועל, סקס אנאלי. לא לספור איך רובנו התרגלו לומר, כאלה, אנאלי סקס גם כן, כמו אנשים רבים חושבים, שני שותפים סקס. בהחלט, עבור אלה שהוכנו - אנאלי גם להביא הרבה תענוגות. זה, מי, יהיה, ינסה, כפי שכולם יודעים, בפעם הראשונה, אתה צריך לדעת על השלכות probative. כולם יודעים כי על בסיס האמונות של הרפואה - ההשלכות של סקס אנאלי עשויות להיות לא נעימות מספיק ואפילו לא בטוח לבריאות.

התוכן של המאמר

1 השלכות סבירות סקס אנאלי 2 ס ' נקודות מבט של פסיכולוגיה 3 תוצאה

השלכות סבירות אנאלי sexi

סדקים אנאלי מופיעים בהעדר כמה מתבטאים, הכנה להכנה למין. כמו כן, הם עשויים להיות כך לדבר כדי לגרום סירוב ליישם חומרי סיכה. דלקת של בלוטות אנאלי היא ההשלכות של המראה כפי שהיינו מדברים, סדקים אנאלי. דלקת נראית כמו פריסה או מורסה, והוא מטופל רק על ידי שיטה כירורגית. Hepatit - C היא מחלה ויראלית רפה כי הורסת תאי כבד. הינכם מתבקשים לשים לב כי הם יכולים להיות נגועים בדם חלקיק פגע, כפי שאנו מבטאים אדם מזוהם בגוף. הפטיטיס- C הוא איך אנחנו מביעים, אחת הנסיבות שבהן נזקקים כל כך הרבה. וירוס החיסוני הוא מחלה נוספת, לעומת זאת, בניגוד הקודם, זה יכול למעשה להכיל בכל נוזלי ביו. מחלות דלקתיות של הנרתיק, או מפתיע, יכול להיות גם תוצאה של סקס אנאלי. מחלה זו חלה על כל איברי המין התחתונים והיא מידתית. זיהום כזה ניתן להגיע עם סקס אנאלי, אם לא להשתמש, כמו רבים באים לידי ביטוי, מכשול אמצעי מניעה. עזרי. בניגוד לנרתיק, המעי החלק יש, כמו אנשים רגילים להביע, בצורת S, עד 16 ס"מ, כמעט לא מתוח. אין ספק, ראוי להזכיר כי רבים מתבטאים, חבר מיני או חיכוכים חדים יכולים להרוס את הקירות הדקים של האומץ, אשר בתורו, בסופו של דבר, הוא תנאי מוקדם עבור פעולות דלקתיות. כמו כן, אישר מדעית כי הקירות של פי הטבעת אינם הבעלים של איך אנשים רגילים להביע, הגנה על מחסום מן המתח של איידס. אובדן רירית.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אשר תדגיש ויעשה חברה מצוינת.

עם תרגילים, כפי שרובנו התרגלו לדבר, סקס אנאלי, קירות של העומס, הסוגר ואת רקמות חיבור הם בהכרח מתוח, אשר עשוי בסופו של דבר להוביל לאובדן הרירית. זה לא אכזרי עם זה יכול רק צנוע. בריחת צואה וגזים. עם מין אנאלי תכופים, השרוד והקירות של דרכי המעיים נמתחים, כתוצאה מכך, הפונקציה של הכלה של צואה וגזים מצטמצם, מה שמוביל להבנה לחלוטין, כפי שרובנו התרגלו לדבר, ללא הבנה. סיסטיסיטיס וגם דלקת השתן.

תארו לעצמכם חלומות אישיים בישראל בקלות, אם אתה מודל מסוגנן מאוקראינה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 2,600 יורו.

בשום פנים ואופן אתה צריך להתעלם קונדומים. ההמונים המתקנים שבהם המכילים חיידקים מזיקים יכולים להיכנס לשבילי השתן, שיובילו למחלות קשות כאלה כסטיסיטיס, דלקת דלקת ומחלות דלקתיות של הנרתיק בגברות. סרטן אנאלי. אנשים אשר לעתים קרובות מתמחים סקס אנאלי יש הזדמנות עצומה סוף סוף לקבל סרטן אנאלי. אנשים קטנים יודעים כי mucule הוא פשוט פגום, זה מוביל לדלקת, להחליש חסינות, זיהודות, לאחר מכן HPV (וירוס papilloma האדם) מופעל.

שאלה בסיסית מאשר סקס אנאלי לא בטוח בזהירות את המאמר הבא שלנו.

מ נקודת מבט של פסיכיאולוגיה 2

לפרק את הניואנסים הנפשיים סקס אנאלי הוא גם מאוד ביסודו. כביכול לא מוזרים, אבל מין אנאלי הוא כיבוש כואב מאוד, במיוחד בפעם הראשונה. שני השותף, במיוחד אדם, צריך להיות קשוב זה לזה ומסודר מאוד. נערות ליווי בתל אביב tkescorts

חוויה כזו יכולה להיות תנאי מוקדם אינטנסיביות במשפחה, היעדר מגעים מיניים אחרים. זה שווה לשמור על הראש שלי כי סקס אנאלי לא סוף סוף לסבול לחץ. אם הם פשוט העז - זה היה סוף סוף שיכור. אם אין הבנה הדדית בין נשים - אולי אתה לא צריך פשוט לנסות, כאמור לעיל, כל כך עקרונית חוק המשפחה, התפקיד העיקרי הוא משחק רגישות וערנות.

בנוסף, אחד הנפשי את ההשלכות, כפי שהיינו לדבר, סקס אנאלי מגיע מן הקושי של פיזיולוגית. עם מאוד לעתים קרובות כובש אנאלי להגיע לשם כל אחד זר (להיות זרע או סיכה), איברי האגן רגועים ונופקים על ידי נוגדנים שתוכננו להיפטר נוזלי צד שלישי. ואכן, יחד עם הקשיים הבלתי נמנעים עם קמפיין ב, בסופו של דבר, את השירותים ואת שחרורו של גזים. כאן ומתרחשים ככל שאנו מדברים כל הזמן, כישלון מנטלי, אי נוחות וחוסר ודאות. לא מספיק איך להגיע למי רוצה לחוות בריחת שתן של קריקטורות, שלשולים וקשיים אחרים מסוג זה.

תוצאה 3

בידיעה כי האזור האנאלי הוא עשיר מאוד בסיומות עצבים, כמעט כל האנשים חושבים שזה, כדי לשים את זה קצת, מגוון ולהוסיף, כפי שרובנו התרגלו לדבר, הרגשות החדשים ביותר בהם, כמו רבים באים לידי ביטוי, סקס חַיִים. אבל ההשפעות של סקס אנאלי הם די רציני, כך שקט יהיה להתעלם הקיום שלהם.

כמו החיים של כולם, האדם הראשון, זה הפך, אולי במשך שנים לא רק כדי להופיע את המחלות לעיל, ועוד אחד יופיע בפעם הבאה הכל באופן אישי. מהצד השני, הרפואה היא עדיין, לשים את זה בעדינות, סקס אנאלי מייעץ. נכון, כמה רעולים ומדי פעם. העניין הוא שזה, באיזושהי סוג של סוג, עיסוי ערמונית טיפוסי, שבו הוא יכול להיות מופחת את הסיכון של טחורים.

Просмотров: 12953 | Добавил: hayleebrite55 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar