22:27
החיים של התוכן באפקוח מגוון קורונבירוס

למגיפת Coronavirus היתה השפעה עולמית על כלכלת המדינות השונות. מיליוני אנשים נשארו ללא עבודה ונאלצו לתרגם לשלט הרחוק. אבל איך מצב זה השפיע על שדה הפנאי? אם נדבר על מצלמת אינטרנט, המקצוע הזה עכשיו חווה עידן לפרוח, שכן אלפי בנות השתנו עבודה במשרד רווחים הזדמנות בבית. צריכת ו סטריפטיז, להיפך, נמצאים כעת בירידה. הסיבה לכך היא סגירת הגבולות ונעולה, האוסרת על עבודתם של מפעלי הבידור שעליה כוללות סורגים ומועדונים. וזה לפני התוכן? האם מגיפתם נגעו? שקול כיצד Coronavirus השפיע על המאהב של מיליונרים.

עם תחילת מגיפת קורונאווירוס, היו עוד קשרים ופחות נותני חסות

התחרות גדלה לפעמים. העובדה היא כי נערות רבות איבדו את הדרך הרגילה שלהם להרוויח והחליט שהם יכולים לפתור את הבעיות החומריות שלהם על חשבון גברים עשירים. בערך, כולם הלכו בחדות לתכנים. עם זאת, מספר המיליונרים ירד בחדות. הכל בגלל הפנדמית פגע באמצע ועסק קטן מאוד, שלא לדבר על הכלכלה של המדינה בכללותו. אנשי עסקים רבים נפרדו, וההכנסה של אחרים נפלו לפעמים. האם כדאי להגיד כי הביקוש לשירותים שירות לא כל כך גדול. כבר מספר קטן הרבה יותר של גברים יכולים להרשות לעצמם מותרות כזו.

כמובן, עדיין ישנם גברים הזקוקים לתוכן. אבל הבנות תצטרך להשלים עם העובדה כי פטרונים כבר לא מוכנים כך לצאת כמו קודם. רמת החיים נפלה במידה ניכרת, ולכן יש צורך לטפל בתיאבון שלך קצת. עכשיו יש עכשיו באמת לא קל להיות. הגירעון של נותני החסות ותחרות עצומה להפחית באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה.

היחסים על בסיס חומר הפך משעמם

עצות תוכן... מהו היתרון...

בעבר ידעו בנות, שעבורו הן הפכו לתכנים. זהו קניות אינסופיות, נסיעה לחו"ל, טיולים על מקומות אופנתיים. אבל מגיפת Coronavirus עשה התאמות משלה. גבולותיו של מדינות רבות סגורות, הכניסה למרכזי קניות רק על ידי קודי QR, ומוסדות רבים עובדים במצב מוגבל. כמובן, שנתיים לאחר מכן, המצב הוא לא כל כך קריטי, אבל העובדה והמקרה הוא החדשות על "גל חדש של זיהום" הבא והצעדים קשיים יותר שוב.

מתברר כי חסות אין שום דבר להפתיע ולפנק את הילדה. לשבת בדירה שיקית עם חבורה של כסף - זה משעמם, אחרי הכל, אין להם לאן לבלות. כמובן, התוכן מכות אינם משעממים, אבל תופסים תקופה זו כהזדמנות מצוינת לצבור כסף לרכישות רציניות בעתיד.

בתנאים של מגיפת החסות ניתן למצוא באינטרנט

עכשיו זה מאוד בעייתי להכיר גברים במקומות ציבוריים. אני לא ממש עובד שום דבר, ואת המסכות האלה לא נותנים קסם וקסם. אבל התוכן מצא דרכים אחרות לחפש חסות. היכרויות הועבר בצורה חלקה לאינטרנט. רשתות חברתיות, אתרי היכרויות ואתרים מיוחדים עבור נותני חסות ותוכן ימצאו בקלות אדם עבור מערכת יחסים מבוססת חומר מבלי לעזוב את הבית. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

כולם חשבו כי קורונבירוס היה זמני. עם זאת, זועף מגיפת על הפלנטה לשנה. זה רק שווה בתקווה שזה יסתיים בקרוב. ובכן, בעוד התוכן רק נשאר מותאם למציאות המודרנית.

Просмотров: 164 | Добавил: hayleebrite55 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar